Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.236 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
2125 berichten.
Lilith Fiddelaers Lilith Fiddelaers uit Panningen schreef op 26 oktober 2017 om 11:54
Beste Stephan, bedankt voor de rijlessen. Je hebt me altijd goede instructies gegeven dat was heel fijn. En ik mag zeggen dat ik ben geslaagd. Bedankt!!
Robin Robin uit Venlo schreef op 25 oktober 2017 om 12:08
Beste Twan, Heel erg bedankt voor de leuke lessen en alle extra moeite. Ook ik ben geslaagd!
Jaimy Thielen Jaimy Thielen uit Blerick schreef op 21 oktober 2017 om 18:19
Dankjewel Frans voor de leuke en leerzame lessen!
Janni van randen Janni van randen uit Tegelen schreef op 21 oktober 2017 om 15:16
Bedank!!! ??????
Romy Janssen Romy Janssen uit Venlo schreef op 18 oktober 2017 om 10:53
Beste Frans, super blij dat u mijn instructeur was. Heb heel veel geleerd! Altijd gezellig in de auto. Heel erg bedankt ! 🙂
Esther Loock Esther Loock uit Arcen schreef op 12 oktober 2017 om 14:09
Beste Twan, heel erg bedankt voor de leuke en leerzame lessen, het heeft even geduurd maar ook ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs !!!
Luuk Verstegen Luuk Verstegen uit SEVENUM schreef op 29 september 2017 om 10:54
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik wil Twan graag bedanken voor de leuke en leerzame lessen. De afspraken voor lessen waren duidelijk en werden ook nageleefd. Overall een succes
Stan Stan uit Baarlo schreef op 15 september 2017 om 20:22
Vandaag geslaagd met maar 23 uurtjes. Amanda en Marij super bedankt voor de leuke en leerzame lessen
Sjoerd Sjoerd uit Velden schreef op 12 september 2017 om 18:10
Bedankt Amanda voor de leuke, leerzame en heel gezellige lessen! Alles in 1x gehaald dankzij haar 🙂 Ook mijn zusje vond het super gezellig bij ons in de auto, ze is al aan het aftellen wanneer ze zelf mag beginnen. Rijschool Ruud Rutten bedankt!
Bram Bram uit grubbenvorst schreef op 3 september 2017 om 01:42
Jan, bedankt voor alle leuke lessen. Meteen de eerste keer geslaagd hartelijk bedankt. gewoon helemaal super!
Daan Daan uit Venlo schreef op 31 augustus 2017 om 11:09
Met 29 uur geslaagd dankzij Amanda! Super bedankt voor de leuke en leerzame lessen! Aanrader!
Nanna Nanna uit steyl schreef op 24 augustus 2017 om 20:34
Sofia bedankt voor het vertrouwen dat je mij gegeven heb tijdens het rijden je bent een schat en rijschool ruud rutten in 1 woord GEWELDIG
Fleur Bloem Fleur Bloem uit Velden schreef op 17 augustus 2017 om 12:12
Heel erg bedankt Amanda voor de leuke en leerzame lessen. Je hebt me veel zelfvertrouwen gegeven en ben nu klaar om de weg op te gaan!
Bodi Bodi uit America schreef op 16 augustus 2017 om 16:17
Super bedankt Amanda voor de hele gezellige en leerzame lessen! Rijschool RuudRutten ook bedankt. Zeker een aanrader!
Bram Bram uit Baarlo schreef op 15 augustus 2017 om 10:47
Bedankt Frans voor alle leuke lessen!
Karlijn Lenssen Karlijn Lenssen uit Baarlo schreef op 10 augustus 2017 om 13:13
In een keer geslaagd met 33 lessen, heel erg bedankt voor de gezellige en leerzame lessen Amanda. Zeker een aanrader!
Thom Engels Thom Engels uit Helden schreef op 7 augustus 2017 om 10:10
Twan en rijschool RuudRutten bedankt voor de leuke lessen en super ervaring bij jullie!
Gwen Gwen uit Boekend schreef op 5 augustus 2017 om 10:32
Bedankt voor de leuke lessen Frank! In een keer geslaagd voor theorie en praktijk.
Tania Janssen Tania Janssen uit Hout blerick schreef op 1 augustus 2017 om 11:21
Leuke leerzame lessen gehad bij paul in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen van theorie tot praktijk was alles super begleid! Bedankt voor alles
zoë zoë uit baarlo schreef op 27 juli 2017 om 09:33
dankjewel Frank voor de fijne lessen! in 1x geslaagd!
Back to top