Gastenboek
2126 berichten.
Bedankt Piere en Roel en in het begin Silvie voor de leerzame lessen , helaas vond ik lessen niet altijd even leuk .
Ik kan nu lekker mijn eigen route en tempo bepalen .
Veel succes verder met les geven , jullie hebben het goed gedaan .
Grtjes Esther Willems .
Vandaag in één keer geslaagd! Dat is mede te danken aan de supergoede lessen van Esther. Elke les was gezellig, leerzaam en gaf me steeds meer zelfvertrouwen achter het stuur. Bedankt voor alle geduld, tips en fijne begeleiding. Echt een aanrader!
Heb goede en fijne lessen gehad zo wel van silvie als pierre soms lachen en ik hoor de tios nog in me hoofd knie tegen de tank afstand houden klonk vaan door het oortje 😁😁super bedank voor alles 👍👍👍
Ik heb les gehad van Ducan en ben in 1x voor mijn praktijk geslaagd! Super fijne lessen gehad en hij heeft me goed begleid in het process hier naartoe! Super erg bedankt
In 1x geslaagd! Duncan heel erg bedankt voor de leuke en leerzame theorie en praktijklessen!
Yes!!! Afgelopen dinsdag in 1x geslaagd!! Dit dankzij de goede rijlessen van Maurice. Maurice super bedankt!!!
Bedankt voor de fijne lessen die ik heb gekregen en de tijd die ze vrij maakte
Yes 1 x geslaagd Dankje wel twan voor de fijne rijlessen en de fijne uitleg heb met plezier les van je gehad gr jolanda
Vandaag ben ik ook in 1x geslaagd!! Ik dank Lei voor de super leuke, leerzame en gezellige lessen. Geen een les was saai, er was elke keer wel weer iets te beleven. Ik doe ook een shoutouy aan Lei.🤙🏼🤙🏼🤙🏼
Eerste keer geslaagd. Grote shoutout naar Lei🤙🤙
Veel dank aan Pierre! Fijne vent, kalm doch gedreven. Wil dat je slaagt. Dank aan de mensen op kantoor die meegaan in de wensen van de klant.
Yes in 1 keer praktijk behaald vandaag.
Dankuwel Michel voor de leerzame lesmomenten.
Hartelijk dank team Ruud Rutten🙏💪
Vandaag geslaagd! Heel erg bedankt, Jan, voor de geweldige begeleiding. Je was enorm rustig en kalm en hebt alles op mijn tempo uitgelegd. Dat maakte het leren echt prettig en ontspannen. Nogmaals bedankt!
Vandaag in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs! Dankzij de leerzame en gezellige lessen van Jan. Jan nogmaals bedankt.
Yes geslaagd!!! En de benadering en manier van lesgeven van instructeur Jan en fijne vibe van de examinator heeft daarin zeker geholpen! Hartelijk bedankt rijschool Ruud Rutten!!!
Rijbewijs in the pocket!! Michiel bedankt voor de leuke en leerzamen rijlessen!
Hele fijne rijschool, speciaal bedankje aan Esther! Erg fijn dat ze altijd above en beyond gaat om jou net dat stukje meer te leren.
Gewisseld van andere rijschool naar Ruud Rutten, hele fijne instructeur die altijd duidelijk en rustig uitleg gaf. Ik ben direct geslaagd nadat ik ben gewisseld naar deze rijschool! Bedankt Twan voor de fijne lessen.
Eerste twee praktijkexamens bij een andere rijschool gehaald, en nu na de eerste keer toch geslaagd! Super blij mee, en heb een paar fijne lessen gehad. Zeker aan te raden
Ik ben net geslaagd! Dank aan Duncan voor de leuke en goede rijlessen!